Saç protezi çeşitleri,fiyatları,kullanımı

Protez kolay ve iyi bir çözüm gibi görünsede problem yaşamamak için herşeyi iyi değerlendirmelisiniz

sac urunleri satis Saç protezi çeşitleri,fiyatları,kullanımı

Eskiden takma saç veya peruk denilen ürünler son yıllarda eklenen bir çok yenilikle protez adını almıştır.Protez kelimesi başka tıbbi girişimlerde de geçtiğinden kullanım amacı aynı olmasyna karıyn yıllar içinde yıpranmış,alay konusu olmuş peruk kelimesinden daha hoş karşılanmaktadır. Protez saçlar kalite ve tutturulma şekline göre çok çeşitlidir.
Donör(ekim için kıl kökü alınacak bölge) alan yeterli olmadığı durumda saçsızlık problemi için ciddi bir çözüm gibi görünmekle beraber benim saç ekimi yaptığım şahıslardan edindiğim izlenim protez takılan birçok kişi çeşitli sebeplerle çıkarıyor. Burada en önemli sorun protez kime uygundur.Yani her protez isteyene takılmalımı yada satıcının her protez taktığı durum doğrumudur.Kişisel gözlemim kişinin açık alanı veya seyrelme miktarı ne kadar olursa olsun mutlaka proteze razı etmeye çalışıyorlar. Temel düşünce ekonomik çıkar olduğunda uygun olmayan satışlarda oluyor.Bunun sonucunda kullanamayıp atan insan sayısı da azımsanmayacak düzeyde oluyor.
Protez uygulanması konusunda bir eğitim almadım ama kişisel düşüncem seyrelme şeklinde saç kaybında alttan uzayan saçlar sebebiyle kişisel tolerans ve protezin bakımı daha zor olacağı için daha çok tam saçsızlıkta uygundur.Bu mantıkla ve dürüst satıcı gibi yaklaşılırsa protez kullanımı azalacaktır ama protez alıp ta kullanmayıp çöpe atanların sayısyıda azalacaktır.
Bu güne kadar donör alanı olmadığı için önerdiıim bir kiıi oldu.Daha sonra protez takmış olarak gördüğümde beni şaşırtacak kadar iyi olduğunu fark ettim.Bu tecrübemin yanlış değerlendirilmemesi için protezini çöpe atmış onlarca kişiye de saç ektiğimi söylemek  protez düşünenlerin daha doğru karar vermesine yardımcı olacaktır.
Saça çeşitli şekillerde tutturulurlar.
Yapışkan protez;En yaygyn tiptir protezin altynda çift tarafly yapıştırıcı bulunur kolaylykla sökülüp temizlik yapılabilir.Küçük çekmelere karşı dirençlidir protezle yatılabilir,banyo yapylabilir,denize girilebilir.Kişi isterse söküp takabilir.Protezin ve kapattığı alanın bakımı seyrek aralarla teknisyence yapılır.
Saçlara örülen protez;Protezin çevresindeki kıllar denk gelen saçlara örülerek tutturulur. Daha güvenli bir tutturma şeklidir.Kişi kendi söküp takamaz 4-6 haftada bir teknisyen bakımı gerekir.
Mandalla tutturulan protez;Protez etrafyndaki mandallarla cevre deki saçlara tutturulur. Kullanım rahatlığı yapışkan protez gibidir ama yapışkan kirliliği olmaması ciddi vantajdır.
Protezin avantajları:
Her iki cinse de rahatlıkla uygulanabilir.
Oldukça sık bir saç görünümü vardır.
Bir anda gür saçlara sahip olunur.
Genel olarak yaşamı etkilemez.
Bakım masrafları dışında ilk uygulaması ekonomiktir.
Protezin dezavantajları:
Saçlar tamamen dökülmemişse var olanları kötü etkileyerek dökebilir.
Deriyi olumsuz etkileyebilir.
Sürekli başkasyna ihtiyaç duyulan bakımı vardır.
Her ay 100-500 USD bakım masrafı vardır.
Yıkama ve doğal etkilerle yıprandığı için 1-2 yılda bir değiştirmek gerekir.
Ani imaj deiğiimi toplum tarafından yadırganabilir.
Alerji yapabilir.
Altynda biriken cilt döküntüleri kaşıntı yapabilir.
Her an kafanızın üstünde bir şey varmış hissi rahatsız edebilir.
Protez fiyatları:
Kişisel gözlemlerime göre protez ve bakım fiyatları çok değişken.Marka,kalite,satıcının ikna kabiliyeti,alıcının pazarlık gücü fiyatları değiştirebiliyor.Şöyleki protez takanlardan aldığım cevaba göre protez ücreti 1500-4000 dolar arasında aylık bakım masrafı 100-500 dolar arasında değişebiliyor
Protez alırken
Karar vermeden önce mutlaka FUE tekniğiyle saç ekimi yapan bir doktorun fikrini alın
Mümkünse yedekli alın böylece sürprizler karşısında zor durumda kalmazsınız.
Gücünüz ölçüsünde kaliteli olanı alın.
Çevrenizde takan varsa konuşup önerilerini dikkate alın
Aylık bakım masraflarını net bir şekilde öğrenin ve kurumdan yazı alın.
Alay konusu yapanlara kızmak yerine kibarca rahatsız olduğunuzu ifade edin.
Kontrollere rahat gidebilmeniz için yaşadığınız yere yakın bir yerden alın.
Ve
Ortopedistlerin
“en kötü organ en iyi protezden daha iyidir” sözünü unutmayın

blogger Saç protezi çeşitleri,fiyatları,kullanımıdigg Saç protezi çeşitleri,fiyatları,kullanımıdelicious Saç protezi çeşitleri,fiyatları,kullanımıstumbleupon Saç protezi çeşitleri,fiyatları,kullanımıdiigo Saç protezi çeşitleri,fiyatları,kullanımıbebo Saç protezi çeşitleri,fiyatları,kullanımıfriendfeed Saç protezi çeşitleri,fiyatları,kullanımılinkedin Saç protezi çeşitleri,fiyatları,kullanımıjumptags Saç protezi çeşitleri,fiyatları,kullanımıshare 16 16 Saç protezi çeşitleri,fiyatları,kullanımı

12 Responses to “Saç protezi çeşitleri,fiyatları,kullanımı”

  1. Kullanıcı Diyorki:

    Öncelikle selamlar.Bende İstanbulda yaşayan bir protez saç kullanıcısıyım.Yaklaşık 4 yıldır kullanıyorum.Bu 4 yıl içerisinde 3 tane firmada saçlarımı yaptırdım.Burada anlatılanların çoğu ticari maksatlı yazılmış.Cevabım uyarı niteliğindedir..Çünkü Burada en üstte yazan bakımları aylık 100-500 dolar bikere tamamen aldatıcı.Çok iyi kullanmak istiyorsanız kuaföre gidiyormuş gibi ayda 2 defa bakım yaptırmak yetiyor.Bununda maliyeti 140 TL.Yani yeni kuaförünüz artık yaptırdığınız firma oluyor.Nemi yapıyorlar?Önce protezi çıkartıp onun bantlarını yeniliyorlar.Bu arada sizin saçlarınızı traş ediyorlar.Sonrasındaysa tekrardan kafanıza takılıyor.İşlem bu kadar basit.Ayrıca Saçın fiyatları abartıldığı gibi 4000 dolar da değil.Belki üstteki yazıyı protez kullanmadan önce okusaydım bende protezden korkardım.Fakat bu zaman içerisnde de çeşitli evreler yaşadım.ilk gittiğim yerde Saç modelimi sadece yana tarıyorlardı.Kendimi resmen Kahtalı MIÇI gibi hissetmeye başlamıştım ve hizmet kalitesi gün geçtikçe kötüye gidiyordu.Orayı bırakıp Taksimde bir firmaya gittim.Orda yaptırdığım saç ilkine nazaran biraz daha iyiydi.Ancak ordada protez saçlarım 3 ay gibi kısa sürede dökülmüştü.Dile getirdiğimdeyse benim hatam olduğunu söyleyerek kendilerini geri çekmişlerdi.Bu olay üzerine farklı firma arayışı içine girmeye başlamıştım.Bakırköyde yoğunluktan dolayı dışarda beklerken şans eseri üst katta bu işi yapan firmayı gördüm.Tv mi teslim ettikten sonra çıktım görüştüm.Zaten sahibide bu saçtan takıyormuş.Onda tam istediğim bir görüntü vardı.Ben yaşadığım sıkıntıları anlattım kendiside bu konularda bana fazlasıyla yardımcı oldu.Bakırköyde yaptırdığım yeni saçımda istediğim görüntüyü nihayet yakalayabilmiştim ve hizmet kalitesinide göz önüne alarak o gün bu gündür farklı hiçbiyere gitmem.4 yıldır kullanıcı olarak düşünenlere tavsiyem bu işi iyi yapan örnek gösterebilecek firmaları tercih edin.Ben bu süreç içersinde son firmada beklentilerime kavuştum.

  2. lovely Diyorki:

    bende 2 yıldır protez saç kullanıyorum insanların ne düşündüğü önemli değil ben nasıl mutlu oluyorsam onların ne düşündüğü benim için önemli olmuyor biraz zahmetli tabii ama ilk zaman bakım yaptırdım 70 tl felan dediler bakımını öğrendim ben evde kendim yapıyorum ilk zamanlar zor oldu uygulama yaparken ama şimdi çok zamanımı almıyor çabuk olarak yapıyorum

  3. serkan Diyorki:

    benim kafamda hiç saç yok desem yeridir,ektirsem olmuyor saç protezi yaptırsam ensemi ve yanları nasıl kapatacam uzun saç mı kullanmalıyım,birde kullanılan yapıştırıcıların doğal olanı yokmu bilgilendirirseniz sevinirim.
    moderatör
    sanırım bunların cevabını protez yapanlar daha doğru verir.

  4. Neden Diyorki:

    işinize gelmediği için mailimi onaylamamışsınız.
    Akıllısınız.
    protez saçı kötüleseydim. hemen yayınlardınız. sayn admin bey..
    moderatör
    sanırım yeterince dikkatli okumadınız okusaydınız seviyesiz yorumların yayınlanmadığını anlardınız

  5. Ne önemi var Diyorki:

    Bence ticari bir yazı olmuş
    Ben senelerdir protez saç kullanıyorum. Bakımları 70* 80 lira. burada 100 usd 500 usd yazmışlar. Ve kafanızda ki saça zarar vermiyor. Bu güzel giyinmeye benzer bir olay sadece. Saç ekimi kafanızı delik deşik ediyor bu daha mı iyi. ve üstelik şikayet edenler dava bile açamıyorlar. çünkü bu iş doktorların elinde. sağlık bakanlığı kimi korur önce…karakol polisi korur gibi…bu yazı tamamen yanlış bilgilendirilmiş. ben yakında bir site açacağım. saç ekimi şikayetleri için reaal bir site olacak. orada göreceksiniz ne kadar şikayet eden kişiler olduğunu. bunun gibi ticari bir yazı da olmayacak.

  6. burak merter Diyorki:

    Arkadaşlar size 2 gün önce protezim monte edilecek demiştim , 10 saat dayanamadan cıkardım , artılarını ve eksilerini anlatacağım, tabi firma ismi vermeyeceğim sadece bilgi paylaşımı için , ayrıca sölediklerim benim gittiğim firma ve ürünüyle alakalı , diğer firmalar hakkında bilgim yok ama başka bir (…..) adlı firma için şunu söyleyebilirim , bu tv de maceracı diye bir adam var o protez kullanıcısıymış , şimdi adamın kafasına nasıl bir kuş yuvası oturttuklarını görünce zaten hiç gitmedim bile , başka bir firmada da resimlerde maşallah herkes renkli gözlü sarışın falan belliki yabancı siteden çalınmış , bir başka sitedede bir diğer firmanın protez için söledikleri herşeyi aynen kopyala yapıştır yaptıklarını gördüm demekki herşeyleri sahte , bu protezi yaptırmak istediğim firmaya daha önce gittiğimde saçın var sana protez yaparsam sağlam saçlarına yazık daha cok saçın var 2000 liarada versen yapamam demişti , ama aynı gün başka bi firma sana istersen 2 cm lik bi protez bile yapabilirim dedi , güvenemedim ,video ve resimleri görünce ve yeni bir sistemden bahsedince bu firmayı seçtim, ayrıca sunu belirteyim saçımın tepe kısımları çok sağlamdı sadece azar azar seyrelme vardı ama saçımın ön çizgisi baya bozuldu yok denecek gibi , ortalarda baya seyrek

    artıları

    1) gerçekten hiç umutlu deildim ama takılan protezin ön saç çizgisini görmeliydiniz , teknoloji bu kadar ilerlemiş helal olsun , yemin ederim krali anlayamazdı protez olduğunu, reklam falan deil amacım allah belamı versin harika doğal duruodu bu konuda gercekten çok samimiyim

    2) protez o kadar ince bir tabaka üzerine oturtulmuşki zaten elinize aldığınızda , protezin arkadasından elinizi görebiliyorsunuz, kesinlikle mikro delikleri gözümle gördüm hem hava geçiriyor hem su

    3)Doğal salınım vardı, saçımı keserlerken 5 6 tarz denedim, sağa sola dik geriye , önler assagı arkalar dik ya da tam tersi ,

    4)monte edildikten sonra bi kaç kez asıldım ve gercekten cıkmadı

    5)yarım saat içinde bu konuda çok ciddiyim kafamdaki şeye adapte oldum, sanki yokmuş gibi gerçekten abartmıyorum alışınca kafamdaki varlığı yok oldu
    6) yolda gelirken baya terledim oynama ya da açılma yapmadı

    şimdi eksilere geçelim,,

    1) gelen saç çok gürdü , o saçın benim saçım olduğuna ikna etmem için, saçlarımın önünü ortasını açmak diplerini göstermek için anladımki sürekli jöle vb şeylerle elimle saçların arasını aça aça kullanmam gerekçek , hergün yıkayamicam bantlar akmasın diye , böle oluncada saçım leş gibi olacak, koku da yapabilir , enfeksiyonda olabilir, olmayabilirde ama bilmiyorum fakat 2 ay sonra cıkarıp rezil olmak istemedim üniversitede , direk çıkardım

    2) Saçlar gerçekten cok güzeldi fakat aynaya bakınca dedimki bu kadar cok saç beni çirkinleştirdi çünkü bol şerbetli bi baklava düşünün tadı nasıl bozulur aynen öyle hissettim saçımın ön çizgisinde azcık daha saç olsa yemin ederim benden paşası yok, ayrıca kendimle gurur duymadım cok yakışıklı oldum diye çünkü şevkim kırıldı düşünsene doğal yakışıklı değilsiniz artık bir firmaya bağımlı olduğunuz kadar ve paranız olduğu kadar devam etceksiniz,

    3)Ayrıca çok doğal görünmesine rağmen paranoyak oldum yinede içimden bi ses acaba bana mı öle gelio die , eve gelirken , acaba bi tanıdıkla karşılşırmıyım , biliosunuz toplum alay etmeyi seviyor , hadi haddinden fazla idaalı olduysa bu saç ve adam bana sen perukmu taktın falan derse heralde intihar ederdim , bunları düşündükçe kalbim sıkıştı daraldı mide bulantısı ve yemin ediyorum yemek yiyemedim , bu tedirginlik hissi sağlığımı etkiledi

    4) Ayrıca bu bant meselesi canımı çok sıkıyor , hem çok pahalı merkezde bakıma 70 ama sna 50 yaprız dediler , aylık götürse neysede hadi haftada bir akma yada gevseme yaparsa nası okadar para yetiştircemki , bide sürekli aha bakım günü geldi aha surası acıldı yok surası koptu tamir falan , yedek protezim olmadığı için başıma bi iş gelse mesela yandı saçım yada kafama bişe düştü yırtıldı ya da ne bliim hersey gelebilir başına , nabcam o tamir olana kadar yine eski halimlemi gezecem,

    5) özellike bi kaşıntı olmadı ama bi ara normal olarak kafam kaşındı ve düşünsenize kaşıyamıyosunuz , ilerde kız arkadasınız olsa saçınızı elleyemiyecek , sonra bide itiraf boyutu var nası itiraf etceksiniz ,

    6) tüm bunları düşünmeyeyim saçlarım çok güzel bakımada giden para helal olsun cok iyi oldu diye düşünmeye başladım ve ruh halim deişsin diye bi film izleyeyim dedim , tetikçi 2 jason stathom , yemin ediyorum o an karar verdim yapcaım seye , adam da kel ama az kirli sakal bırakmış saçları 3 e vurmuş hem karizma hem yakışmış ve farkettimki benimde kafam yuvarlak , o an dedimki beni seven böle sevsin böle doğal olcam hayatım boyunca biyere bağlı yaşamicam , dedim ve direk duşa gittim ,, SÜPRİZ ,,, SAÇIMA SU DEĞER DEĞMEZ BANTLAR GEVŞEDİ , ÖNLERİ BİRAZ SIKI KALDIRINCA HOP DİREK ÇIKTI , GERÇİ ADAM Bİ HAFTA SONRA MAVİ BANT TAKCAM O COK İYİ ŞİMDİ ELİMDE KALMADI DEDİ AMA BU BENDEKİ BANT SU GÖRÜNCE BAYA GEVŞEDİ,, MAVİ BANT OLSA NE KADAR DAYANIR BİLMİYORUM AÇIKÇASI COK KALİTELİ DİYOLAR,

    Saçı çıkardıktan sonra geçtim aynanın önüne banyoda vurdum saçımı sıfıra çünkü protez için kazımışlardı üst bölgeyi , sakallarımda azcık uzuo kirli sakal , babam dediki oğlum vallahi çok yakıştı seni saçın için seven bırak sevmesin sen doğal ol dedi ,,

    Şu an o kadar mutluyumki hem hiçbir aktiviteden mahrum kalimicam , hem bosuna masraf yapmicam , hemde psikolojimi düzelttim , bi body ye yazılıp az kilo verip bide vücut yapcam ,, bitmiştir iş ,,,

    Saç sorunu olan kardeslerim sonuc olarak allah sabır ve dayanma gücü versin diyorum ,, eğer vaktim ve param var diosanız , yani 10 güne bir giderim , anlaşırım fiyatta ayda 100 liarada bakıma veririm , yada öğrenir ben yaparım bakımı her hafta nette fellik fellik mavi bant arar netten sipariş veririm diyosanız ,, kesinlikle ve kesinlikle bu saçı yaptırın , eğer yok diyosanız vurun saçı 3 e azcıkta sakal uzatın vücut yapın iş biter kardesler,,,,,,

  7. feridun Diyorki:

    protez saçı uyguladıktan sonra nezamana kadar başimda durur sıkça çıkartıp bantını değiştirmem gerekirmi yoksa uyguladıktan sonra bir aykadar çıkarmama gerek kalmaz yanı uygulayınca ne kadar süre çıkarmama gerek yoktur.
    Moderatör
    protezler hakkında ayrıntılı bilgim yok

  8. madur Diyorki:

    herşeyi anladımda bu cvp verirken neden sonunda sırıtıyonuz onu anlamadım insanlar madur ve çözüm yolu ararken neden kafa karıştırır ifadeler veriyosunuz anne yada baba tarafında oda olmadı olumsuz yaşam koşulları ve bazı talihsiz olaylar yada hastalıklardan dolayı saçlarını kaybetmiş insanlar ikili ilişkilerde hep geri planda kalıyor ikinci sınıf muamelesi yapılıyor bir işe başvurulduğunda insanlar prezentabıl görünüm diye geri çeviriyorlar eskiden bunlar yoktu teknoloji ilerledi diye sevinsekmi üzelsekmi anlamadım illa çaycı çorbacımı olmak lazım toplum içine girebilmek için kafasında sürekli sapkaa ile gezenlerr hiç sordunuzmu bu halinden memnunmusun diye fiyatlara bişey söyleyemem herkez hakknı alır ama şu son 4 yıldır saç sorunu ile karşılaşmaktan kız arkadaşlarım tarafından terkedilmekten arkadaşlarımın içinde alay konusu olmaktan bıktım arkadaş isyan etmeye başladım artık neden kelim diye protez yapsan belli oluyo kesinlikle sonra bakımı felan ekim yapalım diyorum ama onunda adam gibi olması için çok tuzlu masrafa ihtiyacı var bide olucakmı olmucakmı endişesi insanların bir dünya derd varken kafamdaki saç problemi beni hem üzüyor hemde dışardan garipsenince sinir oluyorum kelin halinden kel anlar arkadaş bide diyolarki ne ektiricen boş işler o zaman sen gezsene dazlak yapıp dışarda bir gün bile dayanamaz şapka takarsın lütfen bu işte ciddi adımlar atılıp ben ve benim gibileri topluma kazandırın sırf saçım yüzünden kendime ayit bir çok özelliğim geride kalıyor çok madurum ne yapıcağımı bilmiyorum sizden ricamda bu yazıyıda okuyunca gülücük atmayın hotmailme mail
    bekliyorum teşekkürler…
    Moderatör
    Haklısınız en tipik örneğide Süleyman Demirel adamcağız itilmiş kimse iş vermemiş,kendisine güvenen olmamış!!!.Sorun sizinsaçınızda değil kafanızın içinde tabiki insanın saçlarının olması çok güzel birşey ama saçlarını kaybetmekte o kadar önemli değil.Şöyle bir etrafınıza bakın onlarca başarılı saçlı insan var ama bir o kadarda saçsız ve başarılı insan var.

  9. salih Diyorki:

    verdiğiniz bilgi detaylı ve çok anlaşılır şekilde teşekkür ededim.ben bu yöntem haricinde doğal saç ekimi hakkında bilgi verirmisiniz nasıl yapılıyor ve ücreti nedir
    Moderatör
    Ama bu konu hakkında kitap yazılacak kadar geniş bir konu :)

  10. hairers Diyorki:

    sadece bilgi için sitemi ve hizmetimi tanıtma ihtiyacı duydum, çünkü biliyorum ki bu sektörde en önemli konu uygulayıcınında kullanıcı olması, güvenilirlik ve maliyet, kalite olarak zaten bütün üniteler (amerikada satılanlarda dahil) uzakdoğudan ithal edildiği için aşağı yukarı aynı kalitede, bizim tek farkımız fiyatımız, uygulamadaki pratik ekonomik çözümlerimiz ve bu tip üniteleri uzun zamandır kullanıyor olmamız. 220 $ dan başlayan fiyatlarla htt p://w ww. hairers. com – bilgi @ hairers.com
    Moderatör
    Sahtekarlık şeklinde yazı olmadığı için yayınladım ilgilenen olursa arar. :)

  11. ergün Diyorki:

    ben 23 yaşındayım saşçarımın orta kısmı ve in ısmı çok hızlı bir şekild edökülmeye başladı ama kellik sıfatında degilim henüz ama 6 aya kalmz bu dökülür..saçlarımın sadece dökülen yerine protez sisitemi uygulatmak istiyorum..bu portez saçın örü ne kadar fiyatı ne kadar bilmiyorum nerde yapılı onuda bana yardımcı olursanız sevinirim ..birde işlem kaç gün sürüyor?
    Moderatör
    Protez sadece blgi için kondu onu satan kliniklerle yazışmalısınız

  12. fatıh Diyorki:

    benım saclarım seyrek özel yapıştırıcı bir solüsyon sayesinde kişinin saçsız alanına uygulanır. denıyo bende az da olsa var onların uzerınemı yapıstırıyorsunuz eger oyleyse o normal saclarıma noluyo bılgı verebılırmısınızz tesekurler……
    Moderatör
    Seyrek kısım kazınıp oraya yapıştırılıyor

Yazıya Yorum Yap